luni, 21 februarie 2011

Rockabilly

Anul 2011 este un an special pentrut mine, şi spun asta pentru că am făcut schimbari în viaţa mea iar aceste schimbări sunt în bine plus îmi aduc şi multe alte oportunităţi în domeniul fotografiei. Iată şi primul eveniment la care am fost recomandat şi normal am acceptat provocarea. Totul a început anul trecut cînd am decis să fac cursul foto I-SEE (http://www.i-see.ro/ , www.facebook.com/ISEE.Shooting.Science ) care a fost acel plus ce mi-a pus în ordine tot ceea ce ştiam eu despre fotografie, acolo unde poţi cunoaşte oameni interesanţi, să îţi faci prieteni, deci i-see merită efortul. Propunerea a venit de la un cursant cunsocut acolo care mă recomandase, după cîteva mailuri rapide am aflat despre tema şediţei foto şi a oamenilor implicaţi în proiect http://www.facebook.com/rockabilly.romania Tot ceea ce a urmat a fost cam la aşteptările mele, nu au lipsit micile probleme care intervin în ultimul moment, timpul care se scurgea parcă prea rapid, dar toate la un loc au format aceea plăcere de a face poze şi de a lăsa ceva bun în urmă.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.