miercuri, 9 februarie 2011

Photoshop o necesitate!?

Mereu există vorbe pro şi contra acestui fapt dar mă întreb cîte persoane înţeleg de ce photoshop şi nu natural?
Părerea mea este directă şi simplă: nu există model perfect 100% meru există mici abateri pe ten, de lumină care nu poate fi controlată, un fi de păr, particule de praf, etc, etc.
Cred eu că pentu o fotografie de revistă reuşită am ajuns în era care nu poate comercializa fotografii în care să nu avem nevoie de mici retuşuri, ajustări. Mă refer în special la pozele de produse fie ele machiaj, automobile, sticle, parfmuri, şi tot aşa.
Aceste poze nu pot fi lansate în cataloage, în reclame tv dacă nu sunt perfecte, iar pentru a obţine acel perfect sau cel puţin apropiat de perfecţiune avem nevoie de ustensila magică Photoshop.
Iată de ce spun asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.