sâmbătă, 27 august 2011

UnArte Fashion

Acuma ceva vreme am fost invitat de un client pt a poza creatiile de moda a ficei lui care au fost introduse in prezentarea de moda sub numele de UnArte a facultati de arte si design. Nu va spun ca totul decurgea conform normelor romanesti:) lipsa echipamentelor de iluminare, intarzierea programului, modificari de ultima secunda, lasind toate astea la o parte am asteptat cu nerabdare prezentarea creatiilor create de noile sperante in ale designului vestimentar. Dar mi-te ca se intuneca afara si nu aveam lumina iar blitzul cam da o lumina nu prea frumoasa pt fashion, dar pe zi ce trece am insistat sa ne aduca macar 2 becuri de 100w si asa am ajuns si eu sa fac fotografie la ISO 1000 si 1600. Iata si citeva din rezultate.




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.